اغتشاشات ضد اسلامی سوریه و عقده گشایی وهابیت+ فیلم

 

نقدنیوز - سرویس بین الملل: شاید کسانی که ادعا می کنند سوریه در آستانه انقلاب قرار دارد و مردم علیه حکومت بشار اسد دست به آشوب زدند ؛ بعد از کنار هم قرار دادن اتفاقات ذکر شده در ذیل و دیدن کلیپ تصویری ضمیمه شده(آتش زدن پرچم ایران) که از شبکه وصال (متعلق به وهابی های آل سعود) پخش شده است به رویکرد شوم رسانه های غربی ، صیهونیستی و وهابی در قبال حکومت سوریه پی ببرند.آیا می شود اتفاقات سوریه را که با بزرگنمایی رسانه های استکباری همراه است با جنایاتی که حاکمان ستمگر بحرین و یمن و عربستان و ... در قبال مردم آزادیخواه جهان دارند مقایسه کرد؟!؟
در ۱۰ آوریل حادثه مشکوک خونینی در شهر بانیاس سوریه رخ داد. ۹ عضو یک خودرو نظامی به ضرب گلوله کشته و ۲۵ تن دیگر زخمی شدند. رسانه‌های غربی به هیچ وجه این حادثه را پوشش ندادند و فقط بر اخبار مربوط کشته شدن غیرنظامیان پرداختند!!!

دستگیری اعضای یک گروه مسلح در دمشق پایتخت سوریه ؛ نیروهای امنیتی سوریه اعضای این  گروه مسلح را در خانه ای تیمی که یک تبعه وهابی عربستان دو ماه پیش اجاره کرده بود ، به دام انداختند.منابع موثق اعلام کردند : تحقیقات نشان می دهد که این خانه محلی برای چاپ و تکثیر مطالب فتنه انگیز و اختفای قاتلان شهروندان در تظاهرات برخی مناطق سوریه بوده است!!!

یک خبرگزاری عراقی نوشت ؛ افراطیون و تکفیری‏های وهابی با تهدید به انهدام زینبیه 0حرم حضرت زینب (س)، سعی در به هم ریختن اوضاع داخلی سوریه و تشویش اذهان مردم را دارند تا بیش از پیش از این اوضاع به سود خود بهره‏برداری کنند!!!

شبکه راشا تودي درباره اتفاقات اخیر کشور سوریه با اشاره به تلاش دولت امريكا براي تحريم و فشار بر دولت سوريه خاطر نشان کرد واشنگتن از ائتلاف احتمالي دمشق و تهران بر عليه نزديكترين متحدش در منطقه يعني اسراييل بيمناك است .

چندی پیش ايهود باراک وزير جنگ رژيم صهيونيستي تنها راه امتياز گيري از سوريه را اجراي پروژه ناآرامي سازي در اين کشور و سپس کشاندن دمشق به پاي ميز مذاکره دانسته بود .

هفته نامه خبري المنار به نقل از منابع اروپايي نوشت: شماري از شاهزاده هاي سعودي از جمله بندر ترکي و مقرن بن عبدالعزيز با همکاري شماري از موسسات و سازمانهاي امريكايي براي ضربه زدن به ثبات در سوريه با يكديگر رقابت مي كنند .

پايگاه اينترنتي فرانسوي زبان اسلات  اذعان كرد عربستان سعودي براي تضمين بر سر كار آمدن نظامي مطابق با منافع خود ، عبدالحليم خدام معاون رياست جمهوري سوريه در دوره حافظ اسد را مامور هماهنگي اقدامات گروهك هاي سلفي و وهابيون كرده است . بر اساس اين گزارش خدام که در فرانسه به سر مي برد از طريق سفارت عربستان سعودي در بلژيك اقدامات خود را انجام مي دهد .

بر اساس گزارش های رسیده از مرز سوریه با فلسطین ، بيش از يک ميليون پيام کوتاه در خارج از مرز به سوريه ارسال شده است که منبع اکثر آن ها رژيم صهيونيستي بوده و اين رژيم ، در اين پيام هاي کوتاه از سوري ها خواسته از مساجد به عنوان مکاني براي آغاز اغتشاش و آشوب استفاده کنند.

 اين اتفاقات درحالي در پی وقوع است كه رسانه‌هاي غربی ؛ رسانه های آل سعود و رژیم صیهونیستی در این چند ماهی که از بیداری اسلامی گذشته است در ادامه سياست گزيشني خود در انعكاس تحولات جهان عرب، بدون اشاره به جنايات رژيم بحرين عليه مردم و يا تظاهرات گسترده در يمن عليه "علي عبدالله صالح ديكتاتور " اين كشور كه همپيمان آمريكا و كشورهاي عرب شوراي همكاري خليج فارس به شمار مي‌رود، درصدد برآمدند كه با بزرگنمايي تحولات سوريه، اين كشور را به طور گسترده ناآرام جلوه دهند.

کلیپ زیر آتش زدن پرچم ایران را نشان می دهد که بدون در نظر گرفتن اسامی متبرک الله و الله اکبر در پرچم به آتش کشیده میشود و از طرفی شعار نه ایران نه حزب الله سر داده می شود.
بیداری اسلامی در کشورهای بحرین ، لیبی ، مصر ، یمن ، تونس و ... که در حال وقوع است و در بعضی از کشور ها به توفیقاتی رسیده است را آیا می توان با فتنه انگیزی غرب و ایادی آن (آل سعود) در سوریه جمع بست و در کنار هم دانست؟!؟
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 3 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب